سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود انیمیشن جنگ ستارگان مقاومت Star Wars Resistance 2019 S02E03


 

  • دانلود انیمیشن جنگ ستارگان مقاومت Star Wars Resistance 2019 S02E03

    دانلود انیمیشن سریالی جنگ ستارگان مقاومت – Star Wars Resistance با کیفیت WEBRip

    قسمت سوم از فصل دوم اضافه شد

    زیرنویس فارسی قسمت دوم از فصل دوم اضافه شد

    کاور-Star-Wars-Resistance-2018

    نام انیمیشن: Star Wars Resistance – جنگ ستارگان: مقاومت

    سال انتشار: 2018-2019

    ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

    مدت زمان: هر قسمت حدود 30 دقیقه

    کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

    وضعیت پخش: در حال پخش فصل دوم!

    زمان شروع پخش: از 7 اکتبر 2019 – دوشنبه ها ساعت 9 شب به وقت محلی

    زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی وبسایت دانلودها

    زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

    IMDB

    خلاصه داستان: انیمیشن سریالی جنگ ستارگان مقاومت (به انگلیسی: Star Wars: Resistance) از جایی شروع می شود که شخصی به نام کازودو ژیانو که یک خلبان جوان است، برای مقاومت برگزیده می شود. او ماموریت اسرارآمیزی پیدا می کند و باید بررسی یک تهدید رو به پیشرفت که در مراحل اولیه است، اعزام شود. او مسئولیت کل کهکشان را برعهده دارد و باید بتواند وظایفش رو به خوبی انجام دهد. این خلبان جوان که بسیار شور و انگیزه دارد، تیم خود را جمع می کند و سعی دارد که به زودی ماموریت خودش را انجام دهد. او باید تجربه های زیادی کسب کند و نسبت به استاندانش بی توجه نباشد. او سعی می کند که چیزهای زیادی یاد بگیرد و کهکشان را از یک خطر بسیار بزرگ نجات دهد. خوشبختانه او زمان زیادی دارد و می تواند تا زمان رسیدن ماموریتش، خودش را به خوبی آماده کند.

    مطالب مرتبط

    شخصیت های اصلی جنگ ستارگان در سری Star Wars Resistance 2018 حضور دارند و ماجراهای زیادی با حضور انها رخ خواهد داد. این سری در هر قسمت داستان را پیش می برد و قهرمان بازی های این شخصیت ها را در دنیای جنگ ستارگان نشان می دهد. شما بیننده سری جدید کارتونی هستید که از دنیای جنگ ستارگان روایت می شود و برای طرفداران، می تواند بسیار جذاب باشد. شخصیت پردازی و صحنه های اکشن در بهترین حالت خودشان قرار دارند و تنها کافی است که با این خلبان جوان همراه شوید و مشکلات وی در راه این ماموریت سخت را نظاره بکنید. او باید چیزهای زیادی را بررسی کند و جان خودش را برای ماموریت اسرارآمیز به خطر بیاندازد. این خلبان جوان، در ابتدا ناپخته است، اما قرار است تجربه های زیادی را به همراه دوستانش کسب کند.

    Kazuda Xiono, a young pilot for the Resistance, is tasked with a top secret mission to investigate the First Order, a growing threat in the galaxy.

    رمز فایل: www.downloadha.com